ول بلوک پاتیل

۱۶ بازديد
در کف تابه ول بلوک پاتیل وجود دارد که لوله داخلی ظرف روی آن قرار می گیرد.
وظیفه یونیت دیوار ذوب شده فن، محافظت و حفظ Prosplug است. یک Prosplug در پایین بطری نصب شده است تا ناخالصی های حل شده را از بطری حذف کند. گاز از طریق Prosplug به محلول دمیده شده و باعث شفاف شدن محلول می شود.

ویژگی های ول بلوک پاتیل
جنس این قطعه 80% اکسید آلومینیوم-10% کربن است. دمای کار نیز استفاده از این ماده با محتوای آلومینا بالا را توجیه می کند.
مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد که با محلول ها و سرباره ها میزان سایش و خوردگی را کاهش می دهد.
مناسب برای استحکام بالا و فشار ذوب بالا
مقاومت در برابر شوک حرارتی در هنگام پر کردن و تخلیه بطری.
در کف پاتیل دو نوع بلوک دیواری نصب می شود که یکی از این بلوک های دیواری بلوک دیوار خروجی مذاب پاتیل نام دارد.
هنگامی که محلول از ظرف به مخزن تندیش منتقل می شود، از دهانه ای که توسط بلوک های دیواره خروجی ظرف پوشیده شده است، خارج می شود. استفاده از بلوک چاه محلول بطری برای حفظ نازل داخلی بطری است.



در قسمت پایین دیگ، علاوه بر بلوک های ذوب دیگ، بلوک های دیگری به نام بلوک چاه دمش گاز، بلوک چاه پریز فرآیند یا بلوک پوششی وجود دارد.عملکرد چاه شیر گاز محافظت و حفظ Prosplug است. یک Prosplug در پایین بطری نصب شده است تا ناخالصی های حل شده را از بطری حذف کند. گاز از طریق Prosplug به محلول دمیده شده و باعث شفاف شدن محلول می شود.
شاخه های پروس دارای سوراخ های کوچک و نامرئی هستند که گاز آرگون از طریق آنها دمیده می شود و باعث می شود مذاب به گردش در آید، بلغزد و سرازیر شود. در نتیجه این چرخش، ناخالصی ها حرکت کرده و به صورت سرباره روی سطح مذاب جمع می شوند. سرباره از سطح مذاب خارج شده، در ظرف دیگری می ریزد و پس از تصفیه یا آلیاژ شدن در بوته، به خط ریخته گری CCM منتقل می شود.
.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.