فیلتر لانه زنبوری

۱۲ بازديد
فیلترهای لانه زنبوری با استفاده از محیط های میکروفایبر گلاس یا مخلوطی از شیشه میکروفایبر و پلی استر با کیفیت بالا تولید می شوند و برای حفظ «پلیت ها» به صورت پک مدیا در قاب های مختلف (انواع و ابعاد)، اطراف فیلتر داخل قاب با پلی اورتان نصب می شوند. . روی آن را با ذوب داغ، سیلیکون، رزین یا در صورت لزوم چسب های حرارتی بپوشانید تا از انتشار هوا جلوگیری شود.
بافت بسیار ریز و دقیق مدیا در فیلترهای لانه زنبوری یکنواخت است و با 'چین'های فشرده خود استحکام بیشتری ایجاد کرده و جذب گرد و غبار بسیار ریز را افزایش می دهد. بستر در فیلترهای معمولی یا ضد حرارت در فیلترهای حرارتی که برای اطمینان از عایق بودن محفظه فیلتراسیون استفاده می شود.
قاب فیلتر لانه زنبوری ام دی اف، چند لایه، گالوانیزه، آلومینیومی و استنلس استیل در ابعاد مختلف بنا به تقاضای مشتری موجود می باشد.
فیلترهای لانه زنبوری با توجه به قابلیت جذب ذرات اتمسفر و گرد و غبار به سه گروه طبقه بندی می شوند (طبق استاندارد اشری 52/76).دسته اول شامل فیلترهای لانه زنبوری با راندمان 65-60 درصد، گروه دوم با راندمان 80-85 درصد و دسته سوم با راندمان 90-95 درصد از نظر ظاهری یکسان هستند اما کاغذ صافی بکار رفته در آن دارای مشخصات فنی متفاوتی می باشد.کاغذ صافی یا مدیاهای مورد استفاده در فیلترهای لانه زنبوری از میکروفایبر یا مخلوطی از فایبر گلاس و پلی استر ساخته شده است که پس از تا شدن توسط یک محیط زیگزاگ یا آکاردئونی توسط فویل تا شده از قبل تا شده توسط یک دستگاه تاشو فویل آلومینیومی تهیه می‌شود و به آن اسپیسر یا اسپیسر می‌گویند و در کنار رسانه‌های تا شده قرار می‌گیرد که در این حالت بسته به مود یا پکیج نامیده می‌شود.




فیلترهای لانه زنبوری در یک طرف دارای لاستیک آب بند هستند که پس از نصب در محفظه فیلتر از نفوذ هوای فیلتر نشده به محلی که هوای تمیز در فیلتر وجود دارد جلوگیری می کند.
فیلترهای لانه زنبوری با توجه به قابلیت جذب ذرات اتمسفر و گرد و غبار به سه گروه طبقه بندی می شوند (طبق استاندارد اشری 52/76). دسته اول شامل فیلترهای لانه زنبوری با راندمان 65-60 درصد، گروه دوم با راندمان 80-85 درصد و دسته سوم با راندمان 90-95 درصد از نظر ظاهری یکسان هستند اما کاغذ صافی به کار رفته در آن دارای مشخصات فنی متفاوتی است.کاغذ صافی یا مدیا مورد استفاده در فیلترهای لانه زنبوری از الیاف ریز یا مخلوطی از الیاف شیشه و پلی استر ساخته شده است که پس از تا شدن توسط دستگاه تاشو مدیا زیگزاگ یا آکاردئونی توسط فویل تا شده که توسط دستگاه تاشو فویل آلومینیومی از قبل تا شده تهیه می شود. جدا کننده یا Separator نامیده می شود و در کنار رسانه تا شده قرار می گیرد که در این مورد mod یا bundle نامیده می شود.

فیلترهای لانه زنبوری در یک طرف دارای لاستیک آب بند هستند که پس از نصب در محفظه فیلتر از نفوذ هوای فیلتر نشده به محلی که هوای تمیز در فیلتر وجود دارد جلوگیری می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.