عرضه مستقیم از کارخانه تولید کننده فروسیلیس

۱۱ بازديد
فروسیلیس از مخلوطی از سیلیکون، آهن و برخی عناصر دیگر تشکیل شده است. درصد سیلیکون در این ترکیب بین 10 تا 90 درصد متغیر است و بقیه آن آهن است. فرو سیلیکات کاربردهای زیادی به خصوص در صنعت فولاد دارد. به عنوان مثال، به عنوان یک عامل اکسیژن زدا استفاده می شود و ساختاری نشکن در چدن ایجاد می کند.

فرآیند تولید این ماده اولیه در دمای بیش از 2500 درجه سانتی گراد و در کوره بلند یا کوره قوس الکتریکی صورت می گیرد. ویروس ها که به عنوان virucillissum نیز شناخته می شوند. این ماده جامد و خاکستری است. این ماده اولیه بو ندارد و استنشاق آن می تواند برای سلامت انسان مضر باشد.

فروسیلیس چیست؟
کاربرد فروسلولز در صنایع مختلف
ویروس ها به دلیل کاربردهای آن. جایگاه خود را در صنایع مختلف ایجاد کرده است. از این ماده اولیه در صنایع ریخته گری فولاد، جوشکاری و متالورژی استفاده می شود.

کاربرد فروسیلیس در صنایع فولاد و ریخته گری
فروسیلیس یکی از محصولاتی است که در صنعت ریخته گری کاربرد فراوانی دارد. این محصول بیشتر به عنوان نوعی عامل جوانه زنی اضافه می شود. به طور گسترده ای در ریخته گری چدن استفاده می شود.از طرفی برای تولید گرافیت های مختلف به این محصول فولادی نیاز دارید.

کاربرد فرو سیلیکات در صنعت جوشکاری
صنعت جوشکاری یکی از معروف ترین صنایع در زمینه خرید و استفاده از این ماده اولیه محسوب می شود. در این صنعت از فروسیلیس برای تولید الکترودهای گرافیتی استفاده می کنند. الکترودها نقش مهمی در جوشکاری دارند.

از طرفی Verosilis انتخاب خوبی برای پوشش است. سیم ها و الکترودهای جوشکاری نیاز به پوشش دارند که فروسیلیکا به خوبی انجام می دهد.

کاربرد فروسلولز در فلزات
متالورژی صنعتی است که به تولید و ساخت قطعات فلزی مصنوعی، ساخت، جوشکاری و غیره می پردازد. فرو سیلیکات یکی از مهمترین اجزای چدن یا آلیاژهای فولادی است که در فولادهای مقاوم در برابر حرارت استفاده می شود. از طرفی استفاده از این محصول برای فرآوری بسیاری از فلزات ضروری است.



خواص شیمیایی فروسیلیکات ها چیست؟
نقطه ذوب فروسیلیس بین 1290 تا 1390 و نقطه جوش آن حدود 2355 درجه سانتیگراد است. این ماده خام در نزدیکی آب واکنش نشان می دهد و باعث آزاد شدن هیدروژن می شود. همچنین دارای خواص مغناطیسی است و مقاومت بالایی در برابر خوردگی نشان می دهد.خواص شیمیایی فروسیلیکات ها
نحوه تولید ویروس
تولید سلول های ویروسی کار ساده ای نیست و نیاز به تجهیزات مدرن، کیفیت و دانش بالا دارد. برای تولید این ماده به یک کوره با دمای بالا نیاز است. البته اغلب برای انجام این فرآیند از کوره های قوس الکتریکی یا کوره های القایی استفاده می شود. مواد اولیه با توجه به درصد مورد نیاز در فر شارژ می شود. سپس در دمای بالا ذوب می شود. پس از این مرحله ترکیب مذاب به دست آمده از طریق قیف مخصوص هدایت شده و به واحد ریخته گری منتقل می شود. در واحد ریخته گری، فروسیلیس مذاب تشکیل شده و پس از سرد شدن، توسط سنگ شکن قطعه قطعه می شود.

در تولید این ماده سیلیکونی از مواد تجدید پذیر و آهن دار استفاده می شود. کوارتز و کوارتزیت مهمترین منابع سیلیکون هستند که 97 درصد آن سیلیکون است. فرآیند بازسازی این محصول در فر به وسیله کربن انجام می شود. این کربن نیز توسط کک یا زغال سنگ تامین می شود.

تولید فروسیلیکات
نکته مهم دیگری که برای تولید آهن باید رعایت شود. ترکیب آن عاری از سرباره است. سرباره به ترکیباتی گفته می شود که برای جداسازی مواد مختلف از یکدیگر استفاده می شود.زیرا تمامی مواد مورد استفاده در تولید فروسل به عنوان مواد اولیه استفاده می شود. فرآیند تولید این محصول را می توان بدون سرباره دانست. همچنین برای تولید این محصول بهتر است از مواد با خلوص بالا استفاده شود.

اگر شما هم می‌پرسید ویروس‌ها چیست؟ لازم به ذکر است که فروسیلیس یکی از آلیاژهای سیلیکونی است که به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. خواص شیمیایی فروسیلیس قابلیت های متفاوتی را برای این محصول به ارمغان آورده است. اما اگر به دنبال این محصول هستید یا سوالی در مورد آن دارید؛. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند. فقط تماس بگیرید

فروسیلیس ها چیست؟
فروسیلیس را می توان از مخلوطی از سیلیکون، آهن و برخی عناصر دیگر به دست آورد. این محصول به عنوان ماده اولیه در بسیاری از صنایع استفاده می شود.

کاربرد فروسیلیکات در صنایع مختلف چیست؟
در صنعت ریخته گری از این محصول به عنوان عامل جوانه زنی استفاده می کنند. در متالورژی از این محصول برای ساخت قطعات فلزی مصنوعی، ماشینکاری، جوشکاری و ... استفاده می شود. در جوشکاری از فروسیلیس برای تولید الکترودهای گرافیتی استفاده می کنند.فرآیند تولید فروسل چگونه است؟
برای تولید فروسیلیس، مواد اولیه را در کوره در دمای بالا به نسبت لازم ذوب می کنند. سپس مواد مذاب توسط یک نوار نقاله مخصوص به واحد ریخته گری منتقل می شود. در واحد ریخته گری، فروسیلیس مذاب تشکیل شده و پس از سرد شدن، توسط سنگ شکن قطعه قطعه می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.