الکتروموتور ایرانی

۱۵ بازديد
الکتروموتور ایرانی

موتورهای الکتریکی در زندگی صنعتی و پیشرفته امروزی نقش اساسی دارند. موتورهای الکتریکی انرژی الکتریکی را به انرژی جنبشی و مکانیکی تبدیل می کنند. در ساده ترین مثال می توان به یک رادیاتور اشاره کرد که حرکت خود را مدیون موتور الکتریکی خود است. اما آنچه در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم، معرفی و تعریف الکتروموتورهای ایرانی است که با قدرت بالای خود به رقابت با نمونه های خارجی می پردازند و با هزینه نسبتاً کمتری قابل تهیه هستند. او هست. گروه فنی مهندسی و بازرگانی پینیون در زمینه فروش انواع موتور برق از جمله موتور برق ایرانی فعالیت دارد.

ویژگی ها و قدرت الکتروموتور ایرانی

الکتروموتورهای ایرانی یا موتورهای برقی توانستند در بین برندهای خاورمیانه جایگاه ویژه ای پیدا کنند و وارد کشورهای آفریقایی، اروپایی و آسیایی شوند. این موتورها با مواد اولیه مرغوب تولید می شوند و یکی از مزیت های آن قیمت پایین تر نسبت به نمونه های خارجی با همین کیفیت است. از دیگر مزایای الکتروموتورهای ایرانی می توان به تطبیق پذیری بالای آنها از یک فاز تا سه فاز در توان های مختلف اشاره کرد که نیاز مشتری را به طور کامل برآورده می کند.استفاده از آلیاژ مس در کویل ها از دیگر ویژگی های این الکتروموتورها می باشد. جالب است بدانید ایران یکی از معدود کشورهایی در جهان است که توانسته تکنولوژی تولید موتورهای الکتریکی فوق سنگین را محقق کند.

انواع برندهای الکتروموتور ایرانی

الکتروژن
این شرکت از سال 1367 فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته به یکی از بهترین برندهای خودروهای برقی در آسیا، اروپا و آفریقا تبدیل شود. تمامی محصولات این شرکت دارای نشان CE اتحادیه اروپا می باشد. الکتروژن اولین تولید کننده موتورهای الکتریکی با راندمان بالا است و از این طریق توانسته است صنعت موتور الکتریکی را در کشور متحول کند. برخی از محصولات متنوع این گروه عبارتند از: الکتروموتورهای فن، استخراج کننده، آسانسور و الکتروموتور یخچال.
موتوژن
موتوژن یک شرکت موفق و شناخته شده در زمینه تولید موتورهای الکتریکی است که فعالیت خود را از سال 1352 آغاز کرد. الکتروموتورهای موتوژن در تنوع بسیار زیادی تولید می شوند و برای صنایع فولاد، کاشی، سرامیک، پتروشیمی، ذوب فلزات و ... صنایع خودروسازی این شرکت هدف خود را حرکت همگام با علم روز قرار داده و با همکاری بهترین دانشگاه های فنی به صورت مستمر فعالیت می کند.دیزل ساز
دیزل ساز شرکتی با 40 سال سابقه در زمینه تولید، مونتاژ و واردات انواع موتور برق می باشد. این شرکت علاوه بر تولید الکتروموتور در زمینه های دیگری از جمله تولید و واردات پمپ، موتور و ژنراتور نیز فعالیت دارد. این شرکت ارتباطات بین المللی گسترده ای دارد و با بزرگترین تولیدکنندگان موتور الکتریکی در جهان در ارتباط و تبادل است. الکتروموتورهای این شرکت در دو مدل شناور و غیر شناور تولید می شوند. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت موتور دیزل برقی به لینک مراجعه فرمایید.

جامکو
شرکت الکتروموتور سازی جوین (جامکو) یکی از شرکت های وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است که فعالیت خود را از سال 1369 آغاز کرد. در بین شرکت های ایرانی محصولات این گروه انواع الکتروموتورهای صنعتی سه فاز همگی با نشان استاندارد اتحادیه اروپا CE می باشد.

خرید و فروش الکتروموتور ایرانی

به جرأت می توان گفت که خرید موتور برق ایرانی از بسیاری جهات منطقی تر از خرید خارجی است.محصولات شرکت هایی مانند Gemco، Electrogen و Motogen در خاورمیانه و منطقه بی نظیر است. یکی از مزیت های خرید موتور برق ایرانی این است که به راحتی می توانید به پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصولات دسترسی داشته باشید. حضور نمایندگان مختلف شرکت های ایرانی، خرید و فروش را بسیار آسان می کند و یکی از مهم ترین موارد در زمینه خرید و فروش، تنوع بسیار زیاد این محصولات است که برای هر زمینه و هر منطقه ای مناسب است.

عوامل پیش خرید
همانطور که در بالا ذکر شد، مهم ترین عواملی که می تواند شما را به خرید موتور برق مدل های ایرانی ترغیب کند به شرح زیر است.

اخذ گارانتی و خدمات پس از فروش بالا برای موتورهای برقی
دسترسی آسان و سریع به خدمات پس از فروش
دسترسی به شعب فروش
قیمت پایین تر از نمونه های خارجی
اکثر محصولات دارای گواهینامه CE هستند
دارای کیفیت بالا و تکنولوژی ساخت
تنوع محصولات در زمینه های مختلف

قیمت الکتروموتور ایرانی

قیمت یک موتور الکتریکی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان عدد ثابتی را در این زمینه بیان کرد. اما آنچه مهم است قیمت پایین محصولات داخلی در مقایسه با محصولات خارجی است که اغلب نیمی از قیمت ارزان تر است.بنابراین با توجه به کیفیت و تمامی مزیت هایی که الکتروموتورهای ایرانی دارند، بدون شک خرید آنها به صرفه تر است.

عوامل موثر بر قیمت

همانطور که گفته شد عوامل مختلفی در قیمت نهایی موتور الکتریکی موثر هستند که به مهمترین آنها اشاره می کنیم.
قدرت موتور الکتریکی: الکتروموتورها در مدل های تکفاز و سه فاز تولید می شوند که بیشترین تاثیر را در کارایی و قیمت آنها دارند.
سیم پیچی: بهترین ماده برای سیم پیچی مس است. اما مس را می توان در نسبت های خلوص مختلفی تولید کرد که در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود.
جنس بدنه: بدنه موتورهای الکتریکی به طور کلی از دو نوع آلومینیوم و چدن ساخته شده است که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند. الکتروموتورهای بدنه ریخته گری ارزان تر از آلومینیوم هستند.
برند موتور الکتریکی: بدون شک این برند در تمامی محصولات تاثیر زیادی دارد. برندی مانند زیمنس با توجه به شناخته شدن جهانی آن، مطمئناً قیمت بالاتری خواهد داشت.
عوامل دیگری مانند کیفیت قطعات، تکنولوژی به کار رفته و بسیاری عوامل دیگر بر قیمت نهایی تاثیرگذار خواهند بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.