جک هیدرولیک پیستونی

۱۱ بازديد
طیف گسترده ای از جک های هیدرولیک در صنایع استفاده می شود. ابعاد و ساختار جک بسته به طراحی مدار هیدرولیک متفاوت است. کیفیت عملکرد به کیفیت طراحی، محاسبه و رعایت استانداردها بستگی دارد.انواع جک شناور، جک تلسکوپی و جک پیستونی توسط شرکت رویش صنعت آیریک با برند Elf Power طراحی و تولید می شود.
ساختار جک هیدرولیک پیستونی:
جک پیستون از یک محفظه جک (پوسته)، یک پیستون، یک شفت و مجموعه ای از مهر و موم تشکیل شده است. در این جک برخلاف جک های شناور، مجموعه بسته بندی و آب بندی روی پیستون بسته می شود. پیستون به انتهای شفت متصل می شود. با نصب پکینگ، پیستون با سطح داخلی محفظه جک مماس می شود. هنگامی که روغن وارد جک می شود; زیر پیستون ثابت می شود و پیستون به سمت بالا حرکت می کند.
سطح مقطع پیستون یک منطقه کلیدی در فرمول فشار است. بسته بندی از جریان روغن به طرف دیگر پیستون جلوگیری می کند. از آنجایی که سطح داخلی جک با پیستون و مجموعه آب بند در تماس است، سطح داخلی باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا به پکینگ آسیبی نرسد. در جک پیستونی، شفت و پوسته جک به سختی با یکدیگر تماس دارند. جک پیستون پیچ هواکش ندارد.
انواع جک هیدرولیک پیستونی:
جک های پیستونی در صنعت کاربرد فراوانی دارند، این جک ها را می توان در اندازه ها و مدل های مختلف ساخت.جک های پیستونی یک طرفه و دو طرفه ساخته می شوند. بنابراین می توان از آنها در هر موقعیتی (افقی یا عمودی) استفاده کرد. جک های پیستونی یک طرفه با یک ورودی روغن در پایین ترین نقطه جک ساخته می شوند در حالی که جک های پیستونی دو طرفه با دو ورودی روغن یکی در بالا و دیگری در پایین جک ساخته می شوند.

آیا به جک هیدرولیک نیاز دارید؟
ما طیف گسترده ای از جک های هیدرولیک قابل اعتماد و سنگین را می فروشیم که می توانند بارهای سنگین را با خیال راحت و قابل اعتماد تحمل کنند.

برخی از جک های هیدرولیک ما قادر به بلند کردن بارهای سنگین تا 200 تن هستند.

تاسیسات ساخت و تعمیر خودرو از جک های هیدرولیک برای بلند کردن و پایین آوردن وسایل نقلیه با دقت و کنترل بالا استفاده می کنند. این دستگاه ها به اپراتورها امکان استفاده از قرارداد را می دهند.

در صنعت ساختمان، کارگران برای جابجایی بارهای سنگین مانند مصالح ساختمانی، تجهیزات یا کل سازه ها به جک های هیدرولیک متکی هستند. انواع دیگری از این وسایل مانند لیفتراک و بولدوزر وجود دارد.

طراحی و ساخت جک هیدرولیک
پارس جک طراحی و ساخت جک های هیدرولیک را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند طراحی واحد، تیم 10 جک ماشین قرمز بزرگ را جدا کرد.

این دستگاه برای بلند کردن میله برای بلند کردن وسایل نقلیه 4 تنی برای استفاده از مایعات هیدرولیک و شیرهای یک طرفه طراحی شده است تا کاربر بتواند لاستیک را تعویض کند.

جک با استفاده از یک دسته قابل جابجایی کار می کند که جک را با پمپاژ بالا و پایین بالا می برد و در نتیجه دستگاه را بلند می کند.

پس از آزمایش و برش، جک را آسان و فشرده یافتیم. طولی نکشید که جک به نتایج دلخواه رسید و برای استفاده به حداقل انرژی نیاز داشت.

برای درک بهتر جک، ما یک تحلیل حالت‌ها و اثرات شکست (FMEA)، طراحی برای ساخت و مونتاژ (DFMA) و طراحی برای محیط زیست (DFE) انجام دادیم.

FMEA به تیم اجازه داد تا حالت‌های خرابی و تأثیر حالت‌های خرابی بر کاربر را بهتر درک کند.



یکی از حالت‌های خرابی احتمالی این است که جک به زیر خودرو می‌افتد و خودروی بلند شده روی کاربر می‌افتد.

DFMA آموزش و مونتاژ را به ما ارائه کرد. نتیجه می گیریم که محصول و تولید نسبتاً بهینه است زیرا این محصول قطعات خارجی زیادی ندارد و محصول نسبتاً ارزان است.گروه DFE تأثیر جک را بر محیط زیست نشان داد. EIO LCA (Economic Output Life Cycle Analysis) در بخش های مختلف اقتصاد ایالات متحده برای بررسی انتشار گازهای گلخانه ای در طول عمر یک محصول استفاده شده است. نتیجه گیری شد که تولید سیال هیدرولیک دارای بیشترین درصد کربن است.
اجزای جک هیدرولیک
برای نشان دادن و درک اجزای جک های هیدرولیک، یک جک هیدرولیک دستی معمولی همانطور که معمولا استفاده می شود در نظر گرفته می شود. در زیر اجزای اصلی جک های هیدرولیک آورده شده است.

مخزن یا مخزن بافر
پمپ پیستونی یا پیستونی
دسته اهرمی یا پمپ
شیر چک
سیلندر یا رام اصلی
دریچه آزاد
کار کردن
مخزن یا مخزن بافر مخزنی است که سیال هیدرولیک یا روغن پمپ را در خود جای می دهد که برای انتقال فشار از پمپ به قوچ استفاده می شود.

پمپ پیستونی قطعه ای است که با حرکت دادن اهرم یا دسته پمپ به بالا و پایین به صورت مکانیکی فعال می شود.

اهرم یا دسته پمپ - حرکت اهرم پمپ باعث ایجاد فشار در سیال هیدرولیک می شود که سیال تحت فشار را از طریق شیر چک به سیلندر اصلی هدایت می کند.

دسته داخلی
دسته خارجی
پین ها
کانکتور پمپ
پیچ اتصال
محفظه دسته پمپ
میله پمپ
O-Ring پمپ
حلقه پمپ پلاستیکی
شلنگ پمپ
واشر محفظه پمپ
میل سوپاپ
حلقه سوپاپ O-Screw
بلبرینگ سوپاپ
پایه
سپر پلاستیکی
فیلتر مایع پلاستیکی
واشر پلاستیکی اولیه
اورینگ لاستیکی رامرود
نگهدارنده پلاستیکی رامرود
پایگاه رامرود
پوسته رامرود
پیچ انبساط
اتاق داخلی
سیلندر بیرونی
پلاگین لاستیکی
حلقه پلاستیکی بزرگ
درپوش پیچ سیلندر بیرونی.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.