جک هیدرولیک تلسکوپی

۹ بازديد
جک هیدرولیک تلسکوپی
طیف گسترده ای از جک های هیدرولیک در صنایع استفاده می شود. ابعاد و ساختار جک بسته به طراحی مدار هیدرولیک متفاوت است. کیفیت اجرا بستگی به کیفیت طراحی، محاسبات و رعایت استانداردها دارد.. طراحی و ساخت شرکت رویش صنعت آیریک با برند Elf Power در انواع جک شناور، جک تلسکوپی و جک پیستونی. برای مشاوره در مورد نوع جک، قیمت و سفارش با ما تماس بگیرید. کار در فضاهای محدود، کورس بالا و مقاومت در برابر نیروهای زیاد از قابلیت های جک تلسکوپی است. جک های تلسکوپی اغلب در جاهایی که نمی توان از جک های شناور و پیستونی استفاده کرد استفاده می شود.
ساختار جک تلسکوپی:
جک تلسکوپی ترکیبی از جک شناور و جک پیستونی است. این جک به عنوان یک سیلندر چند مرحله ای نیز شناخته می شود. یک جک تلسکوپی دارای چندین پیستون لوله ای به نام آستین است. این پیستون ها قطر کمتری دارند و در داخل سیلندر بزرگتر قرار می گیرند. تعداد و قطر آستین ها بر اساس میزان نیروی مورد نیاز در پروژه تعیین می شود.
هنگامی که سیال (معمولا روغن هیدرولیک) وارد جک می شود، بسته به نوع عملکرد جک، آستین ها شروع به حرکت می کنند تا زمانی که جک به انتهای حرکت خود برسد.
سیلندر تلسکوپی یک طرفه
این سیلندرها بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند، حرکت رو به جلو آنها با فشار سیال و حرکت به عقب توسط گرانش در استوانه های عمودی یا با کمک نیروی خارجی انجام می شود.


سیلندر تلسکوپی دو طرفه
این سیلندرها در جایی استفاده می شوند که هیچ نیروی خارجی برای عقب بردن آنها وجود نداشته باشد و همانطور که از نام آن پیداست حرکت خود را از دو طرف سیال ارسالی از واحد هیدرولیک دریافت می کنند.

سیلندرهای تلسکوپی هیدرولیک قدرت بالاتری نسبت به سیلندرهای تلسکوپی پنوماتیک دارند و اغلب در جاهایی که نیاز به ضربه زیاد است اما فضا محدود است استفاده می شود. طول کاملا بسته این سیلندرها 20-40 درصد طول نهایی آنها است.
استفاده صنعتی
ضربه بسیار زیاد در فضاهای محدود و توانایی تحمل نیروهای بسیار زیاد باعث شده است که این سیلندرها در کمپرسی ها، کامیون ها، جرثقیل ها، آسانسورها و غیره مورد استفاده قرار گیرند. باید استفاده شود
نوع دیگری از استوانه تلسکوپی که سیلندر تلسکوپ سنکرون نام دارد نسبت به سیلندرهای معمولی حرکت متعادل تری دارد، به طوری که به دلیل طراحی سطوح داخلی که توسط سیال تحت فشار کشیده می شود، تمامی آستین ها به طور همزمان باز و بسته می شوند.یک سلول تلسکوپی ساده:
در یک جک تلسکوپی ساده، هنگامی که مایع از دستگاه وارد جک می شود. پیستون ها به صورت متوالی از ضخیم ترین نقطه حرکت می کنند تا اینکه آخرین آستین به نام پیستون باز شود. به عبارت دیگر، هنگامی که پیستون اول حرکت می کند، پیستون های باقی مانده حرکت نمی کنند. تا زمانی که پیستون متحرک کاملاً باز شود و نوبت به پیستون بعدی برسد.

شکاف تلسکوپی سنکرون:
در این جک با ورود سیال به داخل سیلندر، پیستون ها با هم شروع به حرکت می کنند. جک های تلسکوپی سنکرون کندتر از جک های تلسکوپی معمولی حرکت می کنند. جک های سنکرون اغلب برای آسانسور استفاده می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.