جک هیدرولیک دو طرفه

۱۲ بازديد
یکی از عوامل تعیین کننده نوع جک هیدرولیک حرکت آن است. دارای جک هیدرولیک با دو ورودی و خروجی روغن. این باعث می شود جک به جلو و عقب حرکت کند.

استفاده از جک های هیدرولیک دو طرفه در صنایع مختلف
نیروی محرکه و حرکت آونگ بسیاری از تجهیزات شهربازی توسط سیستم هیدرولیک و جک هیدرولیک دو طرفه تامین می شود. به طور کلی جک های هیدرولیک دو طرفه در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، ساختمان سازی و نفت و گاز برای انتقال برق و تولید نیروی مورد نیاز در برخی از فرآیندهای صنعتی استفاده می شود. در واقع از جک های هیدرولیک صنعتی برای جابجایی ماشین آلات سنگین استفاده می شود.

جک های هیدرولیک دو طرفه در ساخت و ساز برای بلند کردن و بلند کردن بارهای سنگین استفاده می شود. از این جک ها در فرآیند نگهداری ساختمان نیز استفاده می شود. در صنعت نفت و گاز از این جک ها برای بلندکردن و حمل لوله های سنگین استفاده می شود.

ویژگی های جک هیدرولیک دو طرفه؛
قدرت و دقت بالا
مهمترین ویژگی جک هیدرولیک دو طرفه حرکت دو طرفه و دو طرفه آن است. حرکت این جک به کمک روغن هیدرولیک انجام می شود که آن را برای جابجایی بارهای سنگین قدرتمند می کند.همچنین یکی از ویژگی های سیستم کنترل هیدرولیک دقت و ایمنی بالا می باشد. جک هیدرولیک دو طرفه با دریچه های ایمنی و سیستم های کاهش فشار، ایمنی بالایی را برای کاربران فراهم می کند. این جک ها بادوام هستند و از اجزای با کیفیتی ساخته شده اند، بنابراین دوام و ماندگاری بالایی دارند. این ویژگی ها خرید جک های هیدرولیک یک طرفه و دو طرفه را برای رفع نیاز صنعتگران ترجیح می دهد.



قطعات و لوازم جانبی جک هیدرولیک دو طرفه صنعتی
یک جک هیدرولیک دو طرفه از قطعات و بخش های مختلفی تشکیل شده است. بدنه جک از فولاد ساخته شده و دارای استحکام و مقاومت لازم برای تحمل فشار و بارهای سنگین می باشد. یکی دیگر از قسمت های مهم جک شامل یک سیلندر فولادی با قطر مشخص است که در داخل آن یک پیستون قرار دارد. یکی دیگر از بخش های کلیدی جک هیدرولیک دو طرفه، پیستون است. پیستون در داخل سیلندر قرار دارد و با فشار دادن روغن هیدرولیک به سمت بالا و پایین حرکت می کند.

پایه و دسته دیگر قسمت های جک هیدرولیک دو طرفه را تشکیل می دهند. این دو قسمت از فولاد ساخته شده و برای نگهداری و حمل جک استفاده می شود. عملیاتی مانند حرکت روغن از طریق جک و ایجاد فشار هیدرولیک، کنترل جریان روغن و تنظیم فشار هیدرولیک نیز با استفاده از شلنگ و شیر انجام می شود.همه این اجزا با هم کار می کنند تا جک هیدرولیک دو طرفه را حرکت دهند.

تعیین هزینه جک هیدرولیک دو طرفه بر اساس عوامل طراحی و ساخت
از عوامل تعیین کننده قیمت نهایی انواع جک می توان به طراحی مناسب جک های هیدرولیک فلنج، یک طرفه و دو طرفه هیدرولیک، استفاده از مواد مرغوب، سرعت حرکت، قطر یا سطح مقطع و چگونگی آن اشاره کرد. جک به سیستم هیدرولیک متصل است. همچنین قابلیت تعمیر و نگهداری جک در صورت خرابی نیز بر قیمت جک تاثیر می گذارد. .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.