زنجیر های صنعتی سه ردیفه

۱۳ بازديد
زنجیره صنعتی 3 ردیفه
زنجیر صنعتی سه ردیفه از اتصال قطعات کوچک زنجیر با پین ساخته می شود. هنگامی که زنجیر چرخ سنکرونایزر را درگیر می کند، نیرو به چرخ دنده های دیگر منتقل می شود. زنجیر صنعتی ممکن است به خودی خود عامل حرکت باشد، اما در برخی موارد ممکن است علت حرکت ابزار دیگری باشد. زنجیرهای صنعتی بسته به اندازه و گام، استحکام کششی بالایی دارند، کنترل می شوند و رها نمی شوند.
زنجیرهای صنعتی یکی از مهمترین ابزارهای انتقال نیرو هستند. زنجیرهای 3 ردیفه به دلیل قدرت انتقال بالا به دلیل زنجیر 3 ردیفه و مشخصات فنی خاص در بسیاری از کاربردها در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. زنجیرهای صنعتی در ابعاد و انواع مختلفی تولید می شوند و در مدل های تک، دو و چند ردیفه تولید می شوند.

رایج ترین مواد مورد استفاده در زنجیره های صنعتی فولاد ضد زنگ و فولاد کم یا پر کربن است. در زنجیره های صنعتی از پوشش هایی مانند گالوانیزه برای محافظت از زنجیر استفاده می شود. روکش گالوانیزه عمر مفید زنجیره را افزایش می دهد و گاهی اوقات از زنجیره تفلون ساخته می شود.مشخصات فنی زنجیره صنعتی 3 ردیفه سایز 100
زنجیر صنعتی 3 ردیفه سایز 3-100 (3-20A) بر اساس بالاترین استانداردهای جهانی ISO 606، DIN 8188 و AISI B29.1 طراحی و تولید شده است. این استانداردها مشخصات فنی و کیفیت زنجیره را تعیین می کند. این استاندارد یافتن قطعات مورد نیاز را برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در زنجیره صنعتی آسان می کند. برای این منظور مقاله زیر حاوی جدول مشخصات زنجیر و عکس کاتالوگ زنجیر سه ردیفه صنعتی سایز 100 جهت دسترسی آسان به مشخصات فنی زنجیر صنعتی سه ردیفه سایز 100 می باشد. زنجیر.



هر زنجیره صنعتی
از زنجیر صنعتی فولادی استفاده نکنید
زنجیره صنعتی تفلون
زنجیر صنعتی ضد آب
زنجیره بلند صنعتی
زنجیره صنعت پایه طولانی
نوار نقاله زنجیری صنعتی
زنجیر در دو مدل 1 ردیفه و 2 ردیفه و در برخی موارد حتی 3 ردیفه موجود می باشد.

برای اتصال تمام زنجیرها به هم یک پین لازم است.

زنجیرهای صنعتی می توانند به طور مستقل حرکت کنند یا باعث حرکت های مختلف ابزار شوند.
.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.