قرقره ریلی

۱۰ بازديد
در خرید قرقره ریلی چه نکات مهم و ضروری را باید بدانید؟

ریل و قرقره درب کشویی معمولا در انواع مختلفی تولید می شوند و با طرح های خاصی تولید می شوند، بنابراین در صورت تمایل به خرید این محصول به این دو نکته توجه کنید:

قبل از هر اقدامی باید اطلاعات کافی در مورد استفاده از ریلی و قرقره درب ریلی برای انتخاب و خرید یک مدل مناسب داشته باشید.
برای اطمینان از اینکه درب پارکینگ شما پس از نصب این یراق آلات دچار مشکل نمی شود، سعی کنید به حداکثر وزنی که مسیر و قرقره درب پارکینگ می تواند تحمل کند توجه کنید.
قرقره های درب کشویی معمولا در چهار سایز 3، 4، 5 و 7 تولید می شوند که می توانید بر اساس درب مورد نظر خود آنها را انتخاب کنید.
قرقره درب کشویی انواع مختلفی دارد مانند غلتک درب، قرقره درب لولایی، قرقره درب چوبی، چرخ زیر درب. بسته به نیاز خود می توانید هر آنچه که نیاز دارید را از فروشگاه های معتبر ارائه دهنده این محصولات انتخاب و خریداری کنید.
البته قیمت قرقره درب پارکینگ بسته به کاربرد، جنس و اندازه آن می تواند متفاوت باشد، بنابراین مواردی است که در هنگام خرید این محصول باید در نظر گرفته شود.

حداکثر وزن قرقره ریلی چقدر است؟
قرقره های درب ریلی معمولاً در را روی ریل نگه می دارند و باعث می شوند که درب به آرامی و نرم روی ریل سر بخورد. قرقره های درب ریلی باید وزن درب را به طور مساوی بین آنها تقسیم کرده و به صورت جفت یا جفت استفاده شوند تا درب به درستی کار کند. در این راستا، حداکثر وزنی که یک قرقره درب فولادی می تواند تحمل کند شامل موارد زیر است:

غلتک های درب ریلی کمدی معمولاً وزنی در حدود 25 تا 80 کیلوگرم را تحمل می کنند.


در صورت انتخاب قرقره درب ریلی با سری 3x3 می تواند وزن 60 کیلوگرم را تحمل کند.
اگر سری قرقره درب ریلی 4*4 باشد می تواند 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند.
قرقره درب ریلی سری 4x4 با بلبرینگ نیز می تواند وزنی در حدود 400 کیلوگرم را تحمل کند.
چرخ های سری 5x5 نیز مخصوص قرقره های درب ریلی نیمه سنگین هستند و می توانند 700 کیلوگرم را تحمل کنند.
برای قرقره درب ریلی سنگین، چرخ های سری 7x7 می توانند حدود 1100 کیلوگرم وزن را تحمل کنند.

چگونه قرقره ریلی مناسب انتخاب کنیم؟
توجه به این نکته ضروری است که وزن دری که برای آن قرقره می گیرید یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب قرقره است.معمولاً از قرقره ها به صورت جفت استفاده می شود تا وزن درب به طور مساوی تقسیم شود و درب به راحتی باز و بسته شود. بسته به وزن درب، بیشتر از قرقره های 3x3، 4x4، 5x5 و 7x7 استفاده می شود.

چگونه از قرقره ریلی استفاده کنیم؟
قرقره درب برای نگه داشتن درب روی مسیر و کمک به حرکت روان و بدون صدا درب گاراژ استفاده می شود. این قرقره ها برای پارکینگ، صنعتی و غیره مناسب هستند. برای نصب و راه اندازی درب های ریلی کشویی استفاده می شود. استفاده می شود
.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.