ضربه گیر جرثقیل

۹ بازديد
ضربه گیرهای لاستیکی در اندازه های مختلف در سر و انتهای ریل های طولی جرثقیل های دو پل، تک پل، دو پل، دو پل، تک پل، نیمه دروازه دو پل، جرثقیل های نیمه دروازه ای تک پل، جرثقیل های ستون بازویی و جرثقیل های سقفی قرار می گیرند.

این قطعه از هرگونه ضربه به سازه پل در انتهای خط ریل جرثقیل جلوگیری می کند و از لرزش و صداهای غیرعادی ناشی از ضربه های سر و انتهای سالن جلوگیری می کند.

استفاده از ضربه گیرهای پلاستیکی گرد و 4 گوشه
با استفاده از یک ضربه گیر پلاستیکی می توانید اطمینان حاصل کنید که جرثقیل شما در ابتدا و انتهای مسیر در حالی که چرخ دستی (گاری) از روی پل و در مسیر پل به آرامی عبور می کند، کار می کند. با این حال، با استفاده از استاندارد جرثقیل، نوع ضربه گیرها و ضخامت ضربه گیرها برای جذب انرژی از ضربه های مضر و به حداقل رساندن آسیب به تجهیزات از طریق عملکرد ایمن، کارآمد و کاهش تنش تعیین می شود. همچنین سپر بالابر ( ضربه گیر لاستیکی جرثقیل ) نقش ایمنی مهمی در توقف جرثقیل ها دارد و از حرکت چرخ دستی یا چرخ دستی به خارج از محدوده طراحی شده در جاده جلوگیری می کند.ضربه گیرهای جرثقیل اکثر استانداردها را برای قرار دادن حفاظ تعیین می کنند. این نوع تجهیزات جرثقیل شامل حفاظ هایی برای محافظت پرسنل در برابر قطعات متحرک مانند قطعات سقوط می شود. کارشناسان ما برای شناسایی آسان شکاف های ایمنی و شناسایی تجهیزاتی که ممکن است حفاظت لازم برای عملکرد ایمن و قابل اعتماد جرثقیل را فراهم نکنند، آموزش دیده و با تجربه هستند. ما کمک فنر جرثقیل دروازه ای، کمک فنر لاستیکی جرثقیل بازویی، کمک فنر بازوی جرثقیل و غیره را با رعایت مقررات ایمنی و استانداردهای بین المللی تولید می کنیم. تامین و نصب.



سپر لاستیکی یا یکی از سپر جرثقیل یکی از قطعات یدکی جرثقیل است که در جرثقیل های سقفی و دروازه ای و یا جرثقیل های دو پل و تک پل و جرثقیل های بازوی سقفی و ... کاربرد دارد. این سازه به گونه ای طراحی شده است که از هرگونه ضربه به سازه پل و آسیب به سازه های انتهایی و اولیه، خط ریلی جرثقیل جلوگیری کرده و با خنثی سازی شوک قوی و انتقال مقدار زیادی انرژی جنبشی ناشی از حرکات افقی و طولی و همچنین کاهش اتلاف انرژی، انواع لاستیک های ضربه ای جرثقیل ها ساخته می شود.این نوع جرثقیل از لرزش و صداهای غیرعادی ناشی از ضربه نهایی و شروع به کار جرثقیل جلوگیری می کند و همچنین از برخورد دو جرثقیل یا چرخ دستی جرثقیل با یکدیگر و آسیب ناشی از این حوادث غیر مترقبه و همچنین سقوط کالسکه از جرثقیل جلوگیری می کند.

جنس و ساختار سپر لاستیکی جرثقیل
مواد مورد استفاده در ضربه گیر جرثقیل صنعتی عبارتند از لاستیک طبیعی NR، لاستیک مصنوعی CR، اورتان یا یورتان، بوتیل، سیلیکون، پلی اورتان و غیره. ضربه گیرهای لاستیکی با ویژگی هایی مانند جذب صدا، نصب آسان، کاهش اتلاف حرارت، قابلیت تولید رنگ های مختلف، ضد ضربه، مقاوم در برابر ضربه های لرزه ای، محافظت در برابر تجهیزات روشنایی مانند چراغ های راهنمایی، ایجاد فضای تهویه بین دو سطح، ایجاد مقاومت در برابر لغزش، کاهش ارتعاش و ارتعاش تجهیزات غیر محصولی تولید و تولید می شوند. .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.