کابل جمع کن

۱۲ بازديد
سازمان دهنده سیم ابزاری بسیار ساده و کاربردی برای سازماندهی و جمع آوری سیم ها و کابل های وسایل برقی اطراف شماست. استفاده از آن برای نگهداری سیم و کابل، افراد و حیوانات را از صدمات احتمالی الکتریکی و مکانیکی محافظت می کند. همچنین یکی از بهترین برنامه های جمع آوری سیم برای مصارف خانگی و اداری است. اگر در تولید این دستگاه کاربردی از پلیمرهای مرغوب استفاده شود، ولتاژ بالا را تحمل می کند.

نحوه استفاده از سیم جمع کن
همانطور که در بالا ذکر شد، سیم کشی اغلب برای زیباسازی خانه استفاده می شود. با این حال، همه در مورد این نکته بسیار مهم و نحوه کار با یک جمع کننده سیم نمی دانند. برای استفاده از این محصول کاربردی، ابتدا باید سیم و کابل را باز کنید، سپس آنها را صاف کرده و به کمک یک سیم کش وارد شیار کابل کنید. هنگامی که سیم ها در داخل لوله قرار گرفتند، ابزار راهنما را از انتهای دیگر شلنگ "لوله پلاستیکی" بردارید.

مکانیسم جمع کننده سیم چیست؟
اگر بخواهیم این موضوع را به صورت تخصصی در نظر بگیریم، روش کار با سیم کلکتور به این صورت است که انتهای کابل دستگاه مورد نظر به یکی از کنتاکت های داخل بدنه سیم کلکتور متصل است.کنتاکت ها نیز به ریل های دوار داخل کیس متصل می شوند. این ریل ها همچنین برای قرار دادن قرقره برداشتن سیم طراحی شده اند. دلیل استفاده از چنین روش ساختمانی این است که هنگام بیرون کشیدن کابل سیم، ریل ها به کمک چرخ می چرخند.

شاخک های ثابت متصل به ریل های بالا و پایین همیشه کار خود را برای اتصال بین موتور و شبکه انجام می دهند. این چرخ دنده ها علیرغم داشتن موقعیت فنری به سیم کموتاتور اجازه چرخش می دهند، از طرفی جریان فاز و نول را دریافت کرده و به موتور منتقل می کنند.
از سیم برش استفاده کنید
با استفاده از این ابزار مفید، می توانید ظاهر خانه یا محل کار خود را سازماندهی، تمیز و مرتب کنید. به طور کلی، می توانید از یک سازمان دهنده سیم برای مرتب کردن سیم های برق در پشت میزهای اداری، میزهای بازی کودکان و اتصالات کابل و سیم استفاده کنید و به فضای کار یا خانه یا اتاق خود ظاهری درهم و شلخته ببخشید.

روشی برای ساخت فنر مارپیچ
فنر این ابزار کاربردی به دو صورت تولید می شود:

پس از فرآیند ساخت، فنر پانچ می شود و سپس عملیات حرارتی می شود.فنر پس از ساخت و عملیات حرارتی در فرآیند بازیافت تنظیم شده و در بسته بندی ذخیره سازی تحویل داده می شود.



ساختار ترکیبی
این دستگاه یک شیلنگ پلاستیکی انعطاف پذیر یا استوانه ای است که قسمت بالایی آن به صورت شیار طراحی شده و قسمت راهنما داخل آن می رود. طول سیم کلکتور 1.5 متر، قطر 22 میلی متر است. لازم است بدانید که این محصول عموماً به عنوان فنر برای مقاومت بیشتر و طول عمر بیشتر طراحی شده است.

علت خرابی سیم کلکتور
گاهی اوقات به دلایل مختلف ممکن است این ابزار آسیب ببیند. از جمله دلایلی که نشان دهنده خرابی محصول است:

مکانیکی
مشکلات مکانیکی معمولا زمانی رخ می دهد که سیم جمع کننده سیم اضافی را جمع آوری نکند. برای حل این مشکل باید فنر توقف محور قرقره را بررسی کنید تا دستگاه به حالت اولیه خود بازگردد.

برقی
اجزای الکتریکی سیم شینه شامل دوشاخه، کابل برق، پلاتین متصل به حلقه مسی و دوشاخه های رسانای دستگاه الکتریکی است.

قطع برق این دستگاه معمولاً به دو دلیل رخ می دهد:

ممکن است کابل برق پاره شده باشد.صفحات اتصال نادرست هستند.
برای حل این مشکل باید ساختار دستگاه الکتریکی مورد نظر را باز کنید و پس از جدا کردن آنها به سیم های متصل به برد موتور نگاه کنید. در صورت مشاهده لکه بر روی حلقه پلاتین یا مسی باید آن را با مایع شسته و با سمباده مناسب سمباده بزنید. در صورت آسیب دیدگی و شکستگی پلاتین می توانید آنها را تعویض کنید.

نکات مهم در مورد سیم جمع کن
سازمان دهنده سیم ابزاری کاربردی برای سازماندهی سیم های نامرتب در خانه یا محل کار است. بسیاری از سیم های درهم می توانند ناخوشایند باشند و خانه یا محل کار شما را نامرتب نشان دهند، بنابراین می توانید از این دستگاه برای بازگرداندن نظم در هر کجا که می خواهید استفاده کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.