کاسه نمد و قطعات لاستیکی

۱۱ بازديد
کاربرد این محصول:
موتور ماشین، گیربکس ماشین و به طور کلی جاهایی که خیلی گرم نیستند. شرکت کار و صنعت از بهترین مواد موجود برای ساخت مهرهای روغنی استفاده می کند اما استاندارد کاسه. نمدهای الاستیک برای مکان هایی با دمای بالا طراحی نشده اند.

کاسه های نمدی چیست و چگونه کار می کنند؟
اصول کار مهر و موم روغن به شرح زیر است: از طریق لبه. آنها یک محور دوار را جدا کرده و کاملاً آب بندی می کنند. این محصولات توسط فشار خلاء شدید بین شفت دوار هدایت می شوند. و لبه های آن در جای خود بسیار محکم و غیر قابل نفوذ می شود. البته اپراتور تجهیزات صنعتی وظیفه روانکاری این اتصال را بر عهده دارد زیرا. در برخی موارد، مانند کاسه نمد روغن که نمی تواند دمای بالا را تحمل کند، ممکن است مشکل از بین رفتن سیل روغن رخ دهد.



کاسه نمدی و انواع آن چیست؟
کاسه نمدی بونا (نیتریل) پرمصرف ترین الاستومر در آب بندی می باشد. مهر و موم روغن نیتریل در برابر روغن ها و سوخت های نفتی، روغن های معدنی و گریس ها، سیالات هیدرولیک، آب، بخار و الکل بسیار مقاوم است. نیتریل دارای مجموعه ای عالی از خواص مانند مجموعه کم فشار، استحکام کششی بالا و مقاومت در برابر سایش است.کاسه نمدی ویتون دارای مقاومت شیمیایی و حرارتی بالا در برابر روغن ها و سوخت های نفتی، روغن های معدنی و گریس ها، حلال ها، سیالات هیدرولیک، آب و بخار است. آنها ویژگی های مجموعه فشرده سازی پایینی دارند. مهر و موم روغن ویتون ترجیحا در شرایط قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و برای سرویس های خلاء شدید استفاده می شود.

مهر و موم روغن سیلیکون دارای ظرفیت جذب روان کننده بالایی است که اصطکاک و سایش را به حداقل می رساند. این محصول سیلیکونی در برابر روغن های معدنی و گیاهی، محلول های نمکی و شرایط مختلف محیطی مقاوم است. سیلیکون معمولا در صنایع غذایی و آشامیدنی و پزشکی/داروسازی استفاده می شود.

مهر و موم روغن EPDM برای استفاده با الکل، آب، گریس و سایر شرایط محیطی مناسب است. EPDM در برابر اسیدهای آلی و معدنی، آب قلیایی سدیم و پتاسیم، بخار و مواد پاک کننده مقاوم است.

مهر و موم روغن HNBR مقاومت بسیار خوبی در برابر روغن های نفتی و گاز ترش دارد. در مقایسه با نیتریل استاندارد، HNBR دارای محدوده دمایی بهتر و مقاومت بیشتری در برابر سایش در مواجهه با مواد شیمیایی است.

کاسه نمدی تمام لاستیکی از نظر شیمیایی خنثی است و مقاومت شیمیایی عالی دارد.کاسه نمدی تمام لاستیکی را می توان در سوخت های نفت و نفت، حلال ها و شرایط محیطی استفاده کرد. این محصول برای موقعیت های استاتیک متناوب و دینامیکی آهسته مناسب است.
در انتخاب کاسه نمدی به چه عواملی باید توجه کرد؟
عواملی که در انتخاب دیگ نمدی باید در نظر گرفته شوند عبارتند از: شرایط کاری (مانند دما و فشار)، مایعی که باید آب بندی شود، سرعت و قطر آب بند روغن و طراحی بدنه.

چگونه کاسه نمدی را نصب کنیم؟
ظرف نمدی باید طوری نصب شود که لبه آن رو به مایع مسدود شود. مهر و موم روغن باید فشار داده شود یا ضربه بزنید تا به طور کامل در محفظه نصب شود و در حین نصب باید از آسیب به لبه آب بند در حین نصب محافظت شود.

علائم خرابی سیل چیست؟
علائم خرابی درزگیر روغن شامل نشت مایع، افزایش لرزش محور و صداها و بوهای غیرعادی است.
از کجا می توانم مهر و موم روغن بخرم؟
کاسه های نمدی را می توان از فروشندگان مختلفی از جمله تولید کنندگان، توزیع کنندگان و فروشگاه های آنلاین خریداری کرد. مهم است که یک تامین کننده قابل اعتماد انتخاب کنید و مطمئن شوید که سد با قطعه مورد نظر شما سازگار است. لاستیک سازان، یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد در این زمینه، می تواند به شما در خرید کاسه های نمدی با کیفیت کمک کند.


آیا سیل روغنی قابل تعمیر و بازیابی است؟
در برخی موارد می توان با تعویض لبه سد یا اجزای دیگر، یک مهر و موم روغن را بازسازی کرد. با این حال، در بیشتر موارد، تعویض مهر و موم روغن ارزان تر است.

کاسه نمدی معمولا چقدر عمر می کند؟
عمر مفید کاسه نمد روغن به شرایط کارکرد و کیفیت آن بستگی دارد. به طور کلی، یک کاسه نمدی که به درستی نصب و نگهداری شود می تواند چندین سال دوام بیاورد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.