ابزارآلات دستی

۱۰ بازديد
دسته سلاح های دستی و عمومی
آچار
ابزارهای دستی از این نوع به دو دسته چماق و چماق تقسیم می شوند. واشر دو دسته از آلیاژ کروم وانادیوم برای دوام طولانی مدت و سهولت استفاده در شرایط سنگین ساخته شده است.

ابزار اندازه گیری
قبل از شروع هر کاری، اندازه گیری و کسب اطلاعات در مورد کار ضروری است و طیف وسیعی از ابزار اندازه گیری با کیفیت و بادوام را در بازار عرضه می کند. نمونه ها عبارتند از: تراز میسون، سطح لیزر، متر نوار، خط کش، متر نوار، متر لیزری، متر مهندس و متر غیر مخرب.



انبر
انبردست ابزاری است دو مفصلی با یک مفصل در وسط که برای کارهایی مانند سیم بریدن و نگه داشتن استفاده می شود. استوک های ارائه شده به شرح زیر است: پانل های مشبک، پانل های مشبک، صفحات، استوک های کششی، استوک ها، دم های باریک و سیم های باریک.

کشنده و استپ متر
پیچ گوشتی ابزاری است که برای باز و بسته کردن پیچ ها استفاده می شود. این ابزارها آنقدر کاربرد دارند که تصور جعبه ابزار بدون آنها غیرممکن است. فازورها ابزارهای پیچ گوشتی مانندی هستند که برای تعیین جریان در یک دستگاه یا پریز استفاده می شوند.انواع استپ متر، پیچ گوشتی و مجموعه آنها را ارائه می دهد.

تبر
قبل از اختراع کارخانه های چوب بری، از تبر برای قطع درختان استفاده می کردند. این دو محور با طراحی ارگونومیک در بازار ارائه می دهد. این ابزار دارای دسته فایبر گلاس نرم و بدون لغزش با روکش رزین اپوکسی مخصوص روی قسمت فلزی تبر است.

جریمه های خودرو
پایه‌های خودرو یا پایه‌های خودرو ابزارهای تنظیم ارتفاع هستند. معمولاً هنگام تعویض سیلندر خودرو، فک ساده ای را مشاهده می کنید که شامل فک های جهانی، فک های صاف، درگاه های روغن و پورت های منحنی ساخته شده بر اساس استانداردهای بین المللی است.

چراغ قوه و پروژکتور
چراغ قوه و پروژکتور ابزاری کاربردی برای استفاده در مواقعی که منبع نور وجود ندارد یا نور ضعیف است استفاده می شود. به همین دلیل باید از این ابزار برای سفر، کوهنوردی، دوچرخه سواری و فعالیت های مشابه استفاده کرد.
چکش
استفاده از چکش بر کسی پوشیده نیست. تقریباً هیچ کس نیست که نداند چگونه با آنها کار کند و یک بار از آنها استفاده نکرده باشد.چکش یک ابزار میخکوبی است که گاهی برای تخریب استفاده می شود. 14 نوع مختلف چکش، از جمله دو چکش بوق، چکش لاستیکی و چکش ساختمانی را ارائه می دهد.

روبیکون
Rubicon یک نام تجاری ژاپنی است. علاوه بر ارائه محصولات محلی، چندین ابزار دستی را نیز با نام تجاری Rubicon عرضه می کند. بنابراین این دسته بندی محصولات با سایر محصولات متفاوت است. این کالا شامل انواع انبر، ابزار باد، ابزار جعبه، ابزار باد، دم باریک، لحاف، پیچ گوشتی، سیم برش و قیچی می باشد.

قیچی لوله و قیچی ورق
برش فلز و ورق فلز سخت است. ورق بری یکی از وسایلی است که این کار را آسان می کند. قیچی از تیغه های فولادی CRM با دسته ارگونومیک ساخته شده است. لوله برش یک ابزار دستی برای لوله کش ساختمانی است. این نوع قیچی امکان تعویض تیغه را دارد.

کاتر
قطعا برای برش صحیح به روتر نیاز خواهید داشت. کاترهای فریم از مواد ABS با روکش ضد لغزش ساخته شده اند و با طراحی خاص خود در حین کار به دستان شما فشار وارد نمی کنند.

کیسه ابزار و جعبه ابزار
همچنین اگر می‌خواهید ابزار خود را جابه‌جا کنید، استفاده از کیسه یا کیف ابزار بسیار مهم است. ارائه دهنده انواع کیف و کیسه ابزار.شیرآلات و منیفولدهای دستی
جرثقیل ها و جرثقیل ها وسایلی هستند که برای جابجایی اجسام سنگین به صورت عمودی و افقی استفاده می شوند. شیرآلات بالاسری و شیرآلات دستی انواع مختلفی دارند که هر کدام بسته به نوع آن ویژگی ها و طرح های متفاوتی دارند.



یک راه پله
استفاده از نردبان برای رسیدن به مکان های مرتفع، مثلاً برای تمیز کردن شمعدان بسیار مؤثر است. Hami Shot می تواند تا 150 کیلوگرم را تحمل کند و از آلومینیوم مقاوم ساخته شده است. بنابراین سبک هستند و به راحتی قابل جابجایی هستند.

سایر ابزارهای دستی
هر آنچه باید در مورد ابزارهای دستی بدانید که در دسته بندی های بالا قرار ندارند را می توانید در این دسته پیدا کنید. از برانکاردها، پمپ های پا و پمپ های دستی گرفته تا چسب مایع، پاک کننده های لوله، قوطی های روغن، خودکارهای ساختمانی، بخاری های بدون دسته و روغن های پمپ هندی..
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.