چسب های صنعتی

۱۵ بازديد
انواع چسب های صنعتی
یکی از پرکاربردترین چسب ها استفاده از چسب هایی است که معمولا در کارخانه های تولیدی استفاده می شود. انواع چسب های قوی و چسب های ضد آب باعث پیشرفت کار و سرعت بخشیدن به تولید شده است.با مراجعه به چسب فروشی ها با انواع آن ها و استفاده کنندگان و خواص هرکدام آشنا می شوید.شاید تجربه کافی در خرید و تهیه داشته باشید. آنها آن را ندارند
چسب اکریلیک
چسب های اکریلیک به دلیل تاثیر ترکیبات رادیکال آزاد به سرعت خشک و سفت می شوند مونومر اصلی متیل متاکریلات است.



چسب سنگ
نوعی چسب صنعتی اغلب برای چسباندن سنگ مورد استفاده قرار می گیرد که از ویژگی های آنها می توان به مقاومت بالای محصول در برابر دمای محیط و شرایط مختلف آب و هوایی اشاره کرد.چسب سنگ قابلیت چسبندگی به انواع سنگ از جمله سطوح حمام و توالت را دارد. سطوح سیمانی و نمای ساختمان و سازگاری آنها با شرایط مختلف از جمله رطوبت و دما، قرار گرفتن در معرض محیط های اسیدی و گازی مانند فاضلاب از جمله خواص چسب نیست.چسب ماتیکی
چسب چوب در مصنوعات چوبی مانند ساخت مبلمان و دکوراسیون و در بسیاری از صنایع دیگر مانند اتصالات چوب استفاده می شود. این در مورد چسب است، هر چه فشار بیشتری به مفصل وارد کنید چسبندگی بیشتری پیدا می کنید، اما اگر آن را با آب ترکیب کنید باعث آسیب به کار می شود زیرا چوب در تماس با آب منبسط می شود و کار را خراب می کند. این محصولات در رنگ های سفید و بی رنگ در بازار به فروش می رسند و در هنگام کار قدرت چسبندگی بالایی از خود نشان می دهند.

چسب ترموپلاستیک یا 1-2-3-
چسب های یک، دو، سه چسب صنعتی هستند. آنها هم در خانه و هم در صنعت استفاده می شوند. می توانید نمونه کوچکی از آن ها را در خانه نگه دارید و با استفاده از آن ها در چند لحظه وسایل مورد نیاز را به هر سطحی دور از شعله بچسبانید. ثانیه بعد از استفاده از چسب خشک و محکم می شود البته این محصولات از دو قسمت تشکیل شده است یکی چسب مایع و دیگری اسپری حلال که باید قبل از چسب روی زمین اسپری شود و سپس به هم بچسبد.

چسب الاستومری
الاستومر یکی از چسب های لاستیک مصنوعی است که از حل کردن لاستیک در بنزین به دست می آید.این چسب قابلیت چسبندگی به تمام سطوح به جز پلاستیک را دارد و در هواپیماسازی کاربرد دارد.

چسب رزین اپوکسی
یکی از انواع چسب های صنعتی رزین اپوکسی می باشد که از این نوع رزین ها در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی استفاده می شود و برای چسباندن قطعات شیشه ای، مجسمه های تزئینی استفاده می شود و قابلیت چسبندگی به سطوح مختلف را دارد.چسب اپوکسی در بسیاری از زمینه های صنعت استفاده می شود. مثال. صنعت حمل و نقل و حمل و نقل، کشتی سازی، پل سازی و ... با مقاومت بالا هم در چسباندن و هم در آب بندی.

چسب اسپری حرارتی
چسب تفنگی یکی از انواع چسب های صنعتی است.این چسب اغلب برای صنایع دستی و ساخت زیور آلات و گل استفاده می شود و قابلیت چسبندگی به فوم، کاغذ و پارچه را دارد. این چسب به صورت جامد در یک دستگاه تفنگ مانند قرار می گیرد و با اتصال دستگاه به جریان الکتریکی، چسب ذوب شده و به سمت بیرون هدایت می شود.

رها کردن نوار
برای چسباندن قطعات کوچک شیشه، فلز و پلاستیک استفاده می شود، قطره چسب زیر کار دیده نمی شود و باعث ایجاد شوره سر نمی شود، مراقب باشید هنگام استفاده به پوست نچسبد، زیرا به راحتی نمی شود برداشتن.

چسب آکواریوم
از این چسب برای اتصال شیشه آکواریوم استفاده می شود بی رنگ بوده و قدرت چسبندگی بالایی دارند این محصول دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و در رنگ های شفاف، سفید و رنگی موجود می باشد.

چسب فرش
چسب فرش برای چسباندن انواع فوم، فرش و اسفنج استفاده می شود که بعد از 15-30 دقیقه به خوبی سفت می شوند.

چسب صنعتی دو طرفه
چسب های دو طرفه از دیگر چسب های صنعتی هستند که به صورت رول و کاغذ برش تولید و توزیع می شوند.این چسب ها شبیه نوارهای بسته بندی هستند، با این تفاوت که لبه های نوار چسبنده است.
نوع چسب آهن
چسب آهن یکی از چسب های قوی است که به آن چسب آهن یا چسب جهانی نیز می گویند اما به دلیل استفاده از آن در بازار بیشتر به چسب زدن آهن به نام چسب معروف است و می تواند جایگزین مناسبی باشد. برای جوشکاری آهن یا سوراخکاری سطوح فلزی زمان تعمیر فلزات را کاهش می دهد و با سوراخ کردن به آنها آسیب نمی رساند، از طرفی هزینه تعمیر و اتصال را کاهش می دهد اما این چسب مانند سایر چسب ها در سال تولید و عرضه می شود. انواع متفاوت. با این حال، آنها به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند که هر کدام دارای مزایای خاصی هستند و از آنها به طور متفاوت استفاده می کنند

چسب اپوکسی
چسب پلی اورتان
چسب سوپرچسب

چسب اپوکسی چیست؟
چسب اپوکسی نوعی چسب آهن ضد آب با قدرت چسبندگی بالا می باشد که به دلیل خاصیت ضدآب بودن در کشتی سازی کاربرد فراوانی دارد و برای ریزه ها استفاده می شود اما این چسب برای ضایعات بزرگتر استفاده می شود.
چسب پلی اورتان
پلی یورتان یکی از قوی ترین چسب ها است و در کارگاه ها و خانگی کاربرد فراوانی دارد.پلی اورتان برای چسباندن سطوح فلزی، سنگی، شیشه ای و پلاستیکی مناسب و چسبنده است و در اثر رطوبت فعال شده و در مدت کوتاهی خشک می شود. دوباره با استون متورم و حل می شود و برای پاک کردن این چسب از سطوح بهتر است از استون استفاده کنید.

استفاده از Superglue
این چسب در بازار به قطره معروف است و استحکام بالایی برای چسباندن سطوح سنگ، شیشه، پلاستیک و برخی فلزات دارد.



چسب آهن برای چه مواردی استفاده می شود؟
فروگل به دلیل استحکام چسبندگی و عایق رطوبتی بالا در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود، البته امروزه شرکت های زیادی برای کیفیت در صنعت فروگل با یکدیگر رقابت می کنند که معروف ترین آن ها می باشد. بل چسب است. ، هل و 8888

قابل استفاده برای چسباندن چوب، شیشه، فلز، فوم و الیاف
چسباندن سطوح چرم، پلاستیک، پارچه و روکش های تزئینی
پر کردن ترک ها و سوراخ ها
صنعت کفش
کاربرد در زمینه الکترونیک
اتصال فلزات به جای جوش دادن آنها
مس، آلومینیوم، آهن، تیتانیوم، مس و غیره. اتصال سطوح فلزی مانند
ویرایش انواع صفحات
حلال چسب آهن
معمولا چسب آهن به سختی از روی سطوح جدا می شود اما اگر با حلال چسب آشنایی داشته باشید به راحتی قابل انجام است معمولا حلال چسب های پایه آب آب است و برای چسب های دیگر باید از آن استفاده کنید. استون: سرکه، آب، روغن، آب لیمو و غیره. استفاده کنید، اما استون نباید در همه جا استفاده شود، زیرا می تواند سطوح را تغییر رنگ دهد.
.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.